Dumnezeu adapteaza fiecare prezentare a Evangheliei in functie de nivelul intelectual si in functie de nevoia interioara a fiecarei persoane

profesoriPentru ca fratele pastor a prins curaj cand a vazut cum lucreaza Dumnezeu si a vazut cum merg lucrurile, am inceput sa tintim mai sus. Era acolo in localitate o familie de profesori la scoala. Era o doza de retinere din partea fratelui ca nu cumva sa ne refuze, sa ne respinga si l-am incurajat ca daca ne refuza nu ne refuza pe noi, refuza pe altcineva. Noi nu patim nimica si nici nu pierdem nimica si l-am incurajat sa mergem. Ne-am dus acolo la casa aceea unde era familia aceasta si cand am ajuns acolo era seara, putin cam tarziu si ne-am cerut scuze ca deranjam, dar in cursul zilei nu era posibil pentru ca erau plecati amandoi si ei au spus ca nu este nici-un fel de problema, ne-au primit cu mare respect in casa si ne-au intrebat curiosi despre ce este vorba. Fratele pastor le-a povestit despre ce este vorba, de ce am indraznit sa-i deranjam la ora aceea. Nu era prea tarziu, dar nici nu era un timp chiar propice pentru vizita. Ei si-au aratat disponibilitatea lor si deschiderea lor de a asculta ceea ce vrem sa le povestim.

M-am gandit ca sa prezint Evanghelia putin mai pe scurt ca sa nu se faca prea tarziu. Cand am intrat in subiect ei au avut foarte multe intrebari. Atunci cand in aceasta modalitate de prezantare a Evangheliei sunt incluse si raspunsurile la rugaciuni, timpul se lungeste foarte mult sau se poate lungi foarte mult. Asa s-a intamplat si-n cazul acesta. Ne-am intins foarte mult cu timpul de prezentare, insa foarte interesant a fost ca de-a lungul timpului am vazut ca Dumnezeu le cerceta viata, cugetul, ii pregatea pentru momentul deciziei. Deja incepeau sa transpire fara motiv, deja culoarea fetei se schimba, lacrimile apareau in ochi samd. Erau semnalele ca Dumnezeu ii cerceta dinauntru. Cu multa rabdare am stat si am raspuns la intrebari pentru ca erau intrebari serioase, erau intrebari motivate si cand le-am spus ca de fapt daca Dumnezeu ar tine in seama pacatele pe care noi le-am comis ne-am avea niciodata intrare in Imparatia lui Dumnezeu. Dar spune in Faptele Apostolilor in capitolul 17 ca “Dumnezeu nu tine seama de vremurile de nestiinta, dar porunceste acum.” Acest “acum” face o despartire intre ceea ce timpul care nu stiai, vremurile de nestiinta, si porunceste acum pentru ca de acum inainte stii. Si acest cuvant “acum” separa cele doua situatii, cele doua stari, stiinta de nestiinta. Dumneavoastra de-acuma inainte stiti si faptul ca stiti va atrage o responsabilitate si imediat va trebui sa luati o decizie in care sa spuneti de bunavoie si nesiliti de nimeni da sau nu. Amanarea este tot un nu, sub aspect bineinteles. Da inseamna da, nu inseamna nu, dar amanarea tot nu inseamna, tot refuz. Si Dumnezeu uraste lucrul asta, nu-I place ca omul sa amane. Din cauza asta sta scris in Biblie in foarte multe locuri in care spune ca Dumnezeu astazi da sansa, ziua de maine nu stie nimeni daca o prinde.

Atunci ei au fost putin cam inghesuiti de explicatia aceasta pe care am facut-o intr-un mod categoric fara echivoc pentru ca am simtit in inima mea ca ei vor si au fost de acord cu tot ce au auzit si am simtit ca ei vor sa amane, sa paseze raspunsul asta. Am vrut sa-i constientizez de lucrul asta, ei au inteles lucrul asta pentru ca bineinteles erau intelectuali si si-au dat seama de seriozitatea si de gravitatea lucrurilor in acelasi timp. Au spus “chiar daca o sa ne aduca probleme hotararea asta, chiar daca o sa ne aduca neajunsuri, noi o sa facem pasul asta.” Amandoi au cerut si s-au rugat ca sa-l primeasca pe Isus Hristos ca sa le ierte pacatele, si-au predat viata lor in mana Domnul Isus Hristos.

A fost un timp frumos din nou in care am vazut din nou mana lui Dumnezeu la lucru si felul in care Dumnezeu adapteaza fiecare prezentare a Evangheliei in functie de nivelul intelectual si in functie de nevoia interioara a fiecarei persoane. Este foarte interesant lucrul asta. Din cauza asta spun ca Dumnezeu este vrednic sa primeasca toata slava, toata cinstea, si toata gloria in veci. Amin!

About alisucamyahoocom

Acest blog a fost creat in urma auzirii eperientelor traite de fratele Viorel Savencu in campaniile de evanghelizare la care dansul a participat incepand cu anul 1977. Fratele Viorel ne spune: "Inainte de a incepe povestirea propriu-zisa vreau sa spun cateva cuvinte referitoare la faptele Duhului Sfant in viata credinciosilor. Aceste fapte ale Duhului Sfant nu s-au oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Ele continua in fiecare zi in vietile noastre, a fiecaruia in parte, si cred cu tarie ca Duhul Sfant nu s-a oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Aceste fapte, aceste evenimente, aceste minuni, pe care Dumnezeu le face m-am gandit sa le povestesc pentru ca le-am trait efectiv in viata mea, le-am vazut cu ochii mei, cum Dumnezeu lucreaza si am decis lucrul asta in spiritul a ceea ce spune David in Psalmii lui ca "Il voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui." Asta spune el in Psalmul 9. Apoi in Psalmul 145 tot David spune cateva cuvinte foarte interesante legate de lucrul asta. Spune ca "Fiecare neam de om sa laude lucrarile Tale si sa vesteasca ispravile Tale cele mari! Voi spune stralucirea slavita a maretiei Tale si voi canta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea infricosatoare, si eu voi povesti marimea Ta." Aceste marturii din campaniile de evanghelizare demonstreaza, arata, ca Dumnezeu chiar se implica, Dumnezeu chiar lucreaza atunci cand omul lui Dumnezeu se pune la dispozitia Lui.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

