Dumnezeu a lucrat foarte mult, a investit foarte mult, a facut posibil ca fiinta umana sa scape de agest flagel care duce in iad, pacatul.

O alta marturie interesanta din Prelipca are de-a face chiar cu vecina fratelui nostru care locuia peste drum de ei. Periodic femeia aceasta, sau cand avea timp, venea in vizita la vecina care era sotia fratelui si aveau tot felul de discutii. Probabil ca sora ii mai vorbea despre Dumnezeu, nu sunt sigur pentru ca n-am intrebat-o. Ma gandesc ca o fi facut lucrul asta pentru ca ceva in mintea si-n inima acestei vecini a fratelui era ceva din samanta din Cuvantul lui Dumnezeu. Prima data fratele a zis ca a vorbit cu ea sa mergem la ea acasa. Sora a spus ca la ea nu este asa mult comfort, nu-s asa conditii, era cam rusinata si ar fi inclinat inspre a ne refuza oarecum. Fratele a fost instiintat de Dumnezeu si a spus asa: “Vecina dar vii la noi ca este acelasi lucru. Vii la noi si o sa stam putin de vorba si atata tot. Va invitam pana la noi, nu-i nici-o problema.” Ea aceptat cu bucurie. Cand a venit vecina in camera in care au primit-o deja eu eram acolo, o asteptam, era Biblia pe masa si femeia aceasta cand a intrat si m-a vazut pe mine acolo si Biblia pe masa imediat si-a dat seama despre ce este vorba. Am intrat in vorba cu ea, ne-am prezentat, i-am spus despre ce este vorba, cine suntem si despre ce anume vrem sa vorbim. Femeia a fost foarte interesata de lucrul asta pentru ca zicea ea ca a adunat atatea boli si este asa de greu la batranete (avea in jur de 60 ani). Se misca foarte greu si pentru ea ar fi bine sa faca pasul asta, dar nu stie multe lucruri. Atunci i-am spus ca tot ce nu stie si ar vrea sa stie sa ma intrebe si daca pot sa raspund o sa o fac cu toata inima. Am fost surprins sa constat ca femeia asta nu a pus nici-o intrebare desi spunea ca vrea sa stie multe. Cand am vazut ca ea nu intreaba nimic eu am spus sa-mi dea voie sa o intreb eu.

Am intrebat-o daca are pacate. A spus ca da, este un lucru cu care omul se lauda si nici nu poate scapa de ele. I-am spus atunci ca nu stiu daca omul se lauda cu pacatele, sunt unii care o fac, dar nu asta este important. Ce este important sa stiti este ca se poate scapa de pacate. Aici Dumnezeu a lucrat foarte mult, a investit foarte mult, a facut posibil ca fiinta umana sa scape de agest flagel care duce in iad, pacatul. Am inceput de la afirmatia aceasta si sa-i explic cum Dumnezeu in planul Lui de mantuire a gandit salvarea noastra din pacat. A fost foarte interesant ca femeia asta a inteles cuvant cu cuvant. La un moment dat cand s-a uitat la ceas a zis “vai de mine trebuie sa plec.” S-a scuzat si a zis ca se intoarce inapoi. A iesit si a plecat pe motiv ca trebuie sa vina nepoata ei de la scoala si trebuie sa-i dea de mancare. M-am gandit atunci daca lucrul asta este adevarat nu este nici-o problema. Atunci ne-am rugat impreuna cu fratele si am zis “Doamne, lucreaza tu ca sa poata sa vina inapoi”.

Pentru ca sa stiti ca in momentul in care Duhul Sfant cercetarea dinauntru si aduce pe om in starea aceea de pregatit este o atmosfera propice lucrului asta si vreau sa va spun ca daca suna telefonul, latra cainele, sau se intampla orice altceva, aceasta atmosfera se rupe si toate lucrurile astea vin din partea celui rau. Ne-am rugat atunci si am zis “mentine acuta in inima ei starea asta de cercetare si fa tu ca ea sa vina inapoi”, pentru ca era foarte de presupus ca ea nu se va mai intoarce inapoi. Am mai stat putin de vorba si numaidecat am auzit poarta. Cand ne-am uitat, vecina se intorcea inapoi. Ne-a spus ca n-a uitat ce i-am spus si i-am zis ca este bine, spuneti-mi unde am ramas.” Femeia ne-a spus unde am ramas si am fost foarte placut surprins de lucrul asta si am continuat discutia din punctual pe care ea l-a marcat. Am reusit si am ajuns la finalul prezentarii Evangheliei si finalul acesta al prezentarii se incheie cu acea intrebare “daca ai auzit, daca stii, daca esti de acord cu lucrurile astea, ce faci? Il primesti pe Isus Hristos, vrei sa-l primesti pe Isus Hristos ca Domn si Stapan in viata ta? Vrei ca sa-ti predai viata in mana Lui si sa-L rogi pe El sa-ti ierte pacatele si sa te faca copilul Lui?”

Femeia a zis “cum sa nu vreau, mi-am dorit foarte mult lucrul asta”. I-am spus daca vrea sa ne rugam. Ea a zis ca este o problema pentru ca ea nu stia cum sa se roage. Lucrul asta chiar nu este problema, i-am zis eu, pentru ca noi suntem aici doi si te putem ajuta sa te rogi. O sa gasim impreuna cuvintele ca sa formam o rugaciune de pocainta reala si valabila care sa ilustreze dorinta inimii dumneavoastra. M-am uitat la femeia aceasta ca a fost asa de doritoare sa se roage si cand i-am propus sa ne ridicam in picioare sa ne rugam ea a spus “nu, in genunchi, rugaciunea se face in genunchi.” Am ingenuncheat si ne-am rugat impreuna. Cu lacrimi, femeia aceasta s-a rugat ca Dumnezeu sa-i ierte pacatele si si-a predat viata in mana Domnul Isus Hristos. A fost un timp extraordinar pe care l-am petrecut acolo.

Un lucru foarte interesant care s-a intamplat a doua zi cand sotia pastorului s-a dus la magazin sa cumpere paine si anumite lucruri de care avea nevoie, femeia aceasta era acolo la magazin si il dojenea pe unul care consuma alcool. Si deja s-a dus vestea in sat ca ea s-a pocait si ea ii spunea “si tu trebuie sa faci lucrul asta, nu trebuie sa te mai indopi cu alcool, trebuie sa lasi alcoolul, sa abandonezi alcoolul si sa te pocaiesti, sa vii la Dumnezeu, sa-ti predai viata in mana Lui.” Si cand ne-a spus sotia pastorului lucrul asta am fost incurajat si am vazut ca lucrul pe care ea l-a facut este real. Seara ne-am intalnit cu ea la biserica pentru ca avea dorinta sa vina la biserica si lucrul asta iara este un indiciu ca femeia aceasta nu a facut un lucru doar de ochii lumii ci l-a facut din toata inima cu seriozitate. Dumnezeu sa o tina puternica in hotararea pe care a luat-o si sper ca ne vom vedea in Imparatia lui Dumnezeu si Dumnezeu sa fie slavit pentru toate. Amin.

About alisucamyahoocom

Acest blog a fost creat in urma auzirii eperientelor traite de fratele Viorel Savencu in campaniile de evanghelizare la care dansul a participat incepand cu anul 1977. Fratele Viorel ne spune: "Inainte de a incepe povestirea propriu-zisa vreau sa spun cateva cuvinte referitoare la faptele Duhului Sfant in viata credinciosilor. Aceste fapte ale Duhului Sfant nu s-au oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Ele continua in fiecare zi in vietile noastre, a fiecaruia in parte, si cred cu tarie ca Duhul Sfant nu s-a oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Aceste fapte, aceste evenimente, aceste minuni, pe care Dumnezeu le face m-am gandit sa le povestesc pentru ca le-am trait efectiv in viata mea, le-am vazut cu ochii mei, cum Dumnezeu lucreaza si am decis lucrul asta in spiritul a ceea ce spune David in Psalmii lui ca "Il voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui." Asta spune el in Psalmul 9. Apoi in Psalmul 145 tot David spune cateva cuvinte foarte interesante legate de lucrul asta. Spune ca "Fiecare neam de om sa laude lucrarile Tale si sa vesteasca ispravile Tale cele mari! Voi spune stralucirea slavita a maretiei Tale si voi canta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea infricosatoare, si eu voi povesti marimea Ta." Aceste marturii din campaniile de evanghelizare demonstreaza, arata, ca Dumnezeu chiar se implica, Dumnezeu chiar lucreaza atunci cand omul lui Dumnezeu se pune la dispozitia Lui.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

