Bulibasa a devenit ministru

Dupa vreo doua zile am mers de multe ori acolo in cartier si vesteam Evanghelia pe malul Ozanei. Intr-una din zile ne opreste politia pe dreapta. Am oprit si am cautat imediat actele si am vrut sa dau actele politistului. El s-a prezentat si a spus “Domnule, nu pentru acte v-am oprit. Am oprit ca sa va spun un lucru foarte interesant care se intampla aici.” “Ce se intampla domnule?” Si politistul spune “domnule, n-am reusit noi sa facem cu politia si cu puscaria si cu judecatoria ce-ati facut voi cu Biblia cu tiganii astia. Nu stiti ce pericol si cat de mult am avut de lucru cu oamenii astia. Furau din case, furau orice se poate fura, in special asta era boala lor. Apoi cand se luau la bataie se lasa cu lucruri grele, cu spital, cu foarte multe probleme. De-o bucata de timp incoace este foarte liniste si am vrut sa va spun lucrul asta ca sa stiti ca ceea ce faceti voi cu Biblia aici are roade, se vede.” Am dat slava Domnului pentru ca am vazut ca Dumnezeu vorbeste si in felul acesta. Si marturia este cea care ii pune pe oameni sa se gandeasca la lucrurile astea.

Dupa aceea intr-una din zile a venit bulibasa la noi si avea o mare problema. El a spus “fratilor, eu am o mare problema.” A zis ca el s-a pocait si este copilul lui Dumnezeu. Cum sa i se mai spuna “bulibasa”? Exista cuvantul asta “bulibasa” in Biblie? Atunci fratele care era cu mine, mai hazliu asa si mai in gluma i-a spus “pai frate sa-ti spuna ministru; daca bulibasa nu-ti mai place si nu mai este de actualitate sa-ti spuna ministru.” “Frate, sa stii ca este un gand bun. Asa am sa le spun sa-mi spuna ministru de azi inainte.” A doua zi dimineata cand ne-am trezit si cand ne pregateam sa plecam fratele vine si imi spune ca “astazi trebuie sa mergem la ministru; ne-a chemat ministru.” Eu uitasem discutia care o avusem inainte cu bulibasa si ma gandeam despre ce ministru o fi vorba. Ii spun fratelui “unde este ministrul?; ce, aici ai ministru?” “Nu frate, d-ar n-ai vorbit ieri cu ministrul?” “Eu, cu ministrul sa vorbesc ieri?” “Cu bulibasa frate, n-ai vorbit? Ahhh, despre asta era vorba.”

Fratele ministru il sunase pe fratele cu care eu umblam si a zis ca numaidecat trebuie sa mergem la ei pentru ca el avea doua fete si fetele ii ziceau mereu ca el a inebunit, ca i-am dat droguri si l-am drogat si ca el inebunise si vroia sa stam de vorba cu ele. Poate Dumnezeu se v-a indura si de ele. Bineintele cu multa placere ne-am dus din nou la ministru acasa si cele doua fete ne asteptau cu masa pusa si am spus ca ma intai as vrea sa stam de vorba. Mai intai as vrea sa implinim scopul pentru are am venit si dupa aceia daca mai ramane timp vom sta la masa. Au luat loc si bineinteles am avut acea discutie de curtoazie si de introducere. Ele s-au prezentat, ne-am prezentat si noi, le-am povestit putin despre ce se intampla in zona in zilele acestea, cati s-au intors la Dumnezeu din cartierul lor, despre tatal lor am vorbit putin. Si atunci am inceput sa le vorbesc. Am adus discutia la subiectul pe care noi aveam sa-l discutam si am inceput sa le vestesc Evanghelia si le-am spus ca lucrul asta se bazeaza pe cel mai frumos sentiment care poate sa existe in viata omului. Ele au stat si sau uitat la mine si au zis “cum?” “Care este cel mai frumos sentiment din viata omului?” Ele se uitau una la alta si nu intelegeau ce vreau sa spun. Le-am intrebat tot aici “voi sigur o sa va maritati.” “De ce va maritati? Pentru ca o sa va indragostiti de cineva nu? “Ah, da, da, deci asta este cel mai frumos sentiment din viata omului.” “Da, si este cel mai frumos sentiment pentru ca Dumnezeu este autorul acestui sentiment. Biblia, Cuvantul lui Dumnezeu, ne spune ca El este dragoste si dragostea asta vine de la Dumnezeu.”

Si am inceput sa le povestesc despre ce spune Domnul Isus Hristos atunci cand da exemplul acesta de relatia dintre mire si mireasa si lucrul asta El il pune in paralel cu relatia dintre El si biserica. Si le-am spus ca vor face parte din biserica si fac parte din biserica toti acei care isi predau viata in mana Domnului Isus Hristos, toti cei care se pocaiesc, toti cei care intr-un mod foarte smerit asculta de glasul, de Cuvantul lui Dumnezeu. Bineinteles ca ele au fost foarte interesate sa mearga repede, repede pana la capat sa vada ce au de facut, ce trebuie sa faca ca sa ajunga acolo. Le-am explicat toate lucrurile pas cu pas pana la intrebarea finala si cand le-am intrebat “acuma ca ati ajuns sa stiti lucrul asta, nu ati vrea sa intrati in relatie cu Dumnezeu prin Isus Hristos, prin jertfa Domnului Isus Hristos sa faceti parte si voi din biserica, din mireasa Domnului Isus Hristos? Toti cei care il primesc pe Isus Hristos si sunt nascuti din Dumnezeu devin component Bisericii, a miresei Domnului Isus Hristos”.

Imediat cele doua fete si-au exprimat dorinta sa se roage, sa-l primeasca si ele pe Domnul Isus Hristos. Dupa ce ele s-au hotarat si a fost acea bucurie a mantuirii vizibila pe fata lor, in inima lor, in viata lor, au spus ca “nu se poate sa plecati, acuma trebuie sa stam la masa sa ne bucuram impreuna.” Bineinteles am stat la masa impreuna cu ei si dupa ce a venit fratele ministru si a ocupat locul cum era obiceiul, in capul mesei, a spus ca este bine ca o sa fie linistit de acum inainte ca nu or sa mai spuna ca a innebunit ci acuma erau toti la fel. A spus sa pregatim pentru botez pentru ca ei erau hotarati si vroiau sa se boteze.

La fel, foarte multe persoane care au ascultat Cuvantul lui Dumnezeu in zilele dinainte au spus ca vor sa se boteze. Ei deja vroiau sa-i scriem pe lista ca ei vroiau sa se boteze. O mare problema generalizata care era in viata lor, a tiganilor, era ca ei traiau in neoranduiala si a trebuit sa isi puna la punct si acest amanunt al vietii lor, intrarea in legalitate cu casatoria pentru ca multi dintre ei traiau in concubinaj si fratele le-a spus ca este imposibil sa primeasca botezul daca nu se casatoresc legal. Le-a spus ca ceea ce faceau ei se cheama curvie si Dumnezeu uraste lucrul asta. “Voi l-ati primit pe Isus Hristos, voi nu mai trebuie sa mai traiti in felul asta, voi trebuie sa iesiti din starea asta de pacat si sa va legalizati relatiile casatorindu-va in mod legal si Dumnezeu va binecuvanta viata voastra.”  A fost o cercetare si o transformare reala si radicala a vietii lor. Dumnezeu sa se indure de ei si Dumnezeu sa se indure de fiecare in parte dintre noi. Si toata slava si gloria sa fie a Lui pentru ca El o merita. Amin!

About alisucamyahoocom

Acest blog a fost creat in urma auzirii eperientelor traite de fratele Viorel Savencu in campaniile de evanghelizare la care dansul a participat incepand cu anul 1977. Fratele Viorel ne spune: "Inainte de a incepe povestirea propriu-zisa vreau sa spun cateva cuvinte referitoare la faptele Duhului Sfant in viata credinciosilor. Aceste fapte ale Duhului Sfant nu s-au oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Ele continua in fiecare zi in vietile noastre, a fiecaruia in parte, si cred cu tarie ca Duhul Sfant nu s-a oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Aceste fapte, aceste evenimente, aceste minuni, pe care Dumnezeu le face m-am gandit sa le povestesc pentru ca le-am trait efectiv in viata mea, le-am vazut cu ochii mei, cum Dumnezeu lucreaza si am decis lucrul asta in spiritul a ceea ce spune David in Psalmii lui ca "Il voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui." Asta spune el in Psalmul 9. Apoi in Psalmul 145 tot David spune cateva cuvinte foarte interesante legate de lucrul asta. Spune ca "Fiecare neam de om sa laude lucrarile Tale si sa vesteasca ispravile Tale cele mari! Voi spune stralucirea slavita a maretiei Tale si voi canta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea infricosatoare, si eu voi povesti marimea Ta." Aceste marturii din campaniile de evanghelizare demonstreaza, arata, ca Dumnezeu chiar se implica, Dumnezeu chiar lucreaza atunci cand omul lui Dumnezeu se pune la dispozitia Lui.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

