Copii orfani asculta de Cuvantul Domnului si-l primesc pe Isus Hristos

Tot in aceasta campanie din Piatra Neamt am fost la caminul de copiii, caminul crestin. Acolo langa orasul Piatra Neamt exista un camin de copii. La caminul ala nu au aces numai copiii care provin din familii crestine care au avut probleme ci vin copii de peste tot. Adica nu conteaza daca sunt ortodocsi, penticostali, baptisti sau crestini dupa Evanghelie. Toti sunt primiti deopotriva. Asa am putut sa intalnesc acolo si am stat de vorba in cursul a doua zile am stat de vorba cu toti copii in mod personal. As vrea sa va spun ca au fost foarte multe intrebari, foarte multe situatii si am vazut acolo doi copii minori amandoi care au asistat la momentul in care tatal lor a omorat-o pe mama lor. Unul s-a dus in pamant si celalalt s-a dus in puscarie pentru mult timp. Acesti doi copii care erau au ramas pe drumuri si au ajuns acolo la caminul asta crestin.

Cand am stat de vora cu ei se vedea in ei , pe fata lor, in inima lor, ranile acestea care inca erau deshise. Asa cat am putut, cat Dumnezeu mi-a dat putinta, i-am imbarbatat si copiii astia au spus ca “noi daca am putea, am vrea sa ne legam mai mult de locul asta, de oamenii astia, sa nu ne desparta de aicea, sa nu ne ia de aicea nimeni.” Ei se temeau ca vor fi dusi in alta parte la un camin despartiti. Le-am spus ca primul lucru pe care ei il pot face e sa devina copiii lui Dumnezeu, sa se roage sa-l primeasca pe Isus Hristos in inima si-n viata lor si sa isi predea inima Lui. “Ce spuneti, vreti sa-l primiti pe Isus Hristos, ca Isus Hristos iubeste foarte mult copiii.” Copiii astia cu mare dorinta si cu mare bucurie s-au rugat si l-au primit pe Domnul Isus Hristos in viata lor. Dar nu numai ei. Au fost foarte multi acolo care l-au primit pe Domnul Isus Hristos. A fost important pentru ei discutia, timpul asta ca sa fie cineva sa-i asculte, sa le asculte oful lor, problema lor cu ce se confrunta.

O tanara care era la facultate si care inca era gazduita in caminul asta am fost surprins sa aflu ca a facut o afirmatie care pe mine m-a zguduit, ca ea vrea sa scape de virginitate pentru ca este ca o palarie prea mare pentru ea, o incurca. Atunci am avut o discutie ca de la tata la fiica si i-am spus asa “eu am copiii mult mai mari decat tine si as putea sa-ti fiu tata si uite ce are un tata de spus despre lucrul asta unei fiice.” Si am deschis Biblia si i-am aratat din Cuvantul lui Dumnezeu si tanara aceasta venea la adunare, stia toate lucrurile din biserica, din Biblie, foarte multe lucruri stia, insa abia atunci Dumnezeu a adus acea vreme a cercetarii in mod personal in viata ei si ea s-a rugat si l-a primit pe Domnul Isus Hristos in viata ei.

Acolo in orfelinatul ala a fost un timp extraordinar. Seful orfelinatului a zis “Domnule, eu le dau de mancare, eu sunt administrator, eu nu sunt evanghelist, nu am darul asta. Domnule, te rog sa mai vii aicea.” Si ne-am dat numerele de teleforn reciproc. Bineinteles, am plecat dupa aceea. Fratele nu mai m-a sunat, eu nu am mai avut ocazia sa ajung in zona, dar va spun, a fost un lucru extraordinar. A fost o dezlantuire a harului lui Dumnezeu peste casa aceea, peste camin, peste sufletele care au ascultat Cuvantul lui Dumnezeu acolo. A fost un lucru extraordinar pentru mine si o experienta de neuitat. Si din nou spun ca Dumnezeu sa fie binecuvantat si slavit in veci. Amin!

About alisucamyahoocom

Acest blog a fost creat in urma auzirii eperientelor traite de fratele Viorel Savencu in campaniile de evanghelizare la care dansul a participat incepand cu anul 1977. Fratele Viorel ne spune: "Inainte de a incepe povestirea propriu-zisa vreau sa spun cateva cuvinte referitoare la faptele Duhului Sfant in viata credinciosilor. Aceste fapte ale Duhului Sfant nu s-au oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Ele continua in fiecare zi in vietile noastre, a fiecaruia in parte, si cred cu tarie ca Duhul Sfant nu s-a oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Aceste fapte, aceste evenimente, aceste minuni, pe care Dumnezeu le face m-am gandit sa le povestesc pentru ca le-am trait efectiv in viata mea, le-am vazut cu ochii mei, cum Dumnezeu lucreaza si am decis lucrul asta in spiritul a ceea ce spune David in Psalmii lui ca "Il voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui." Asta spune el in Psalmul 9. Apoi in Psalmul 145 tot David spune cateva cuvinte foarte interesante legate de lucrul asta. Spune ca "Fiecare neam de om sa laude lucrarile Tale si sa vesteasca ispravile Tale cele mari! Voi spune stralucirea slavita a maretiei Tale si voi canta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea infricosatoare, si eu voi povesti marimea Ta." Aceste marturii din campaniile de evanghelizare demonstreaza, arata, ca Dumnezeu chiar se implica, Dumnezeu chiar lucreaza atunci cand omul lui Dumnezeu se pune la dispozitia Lui.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

