Dumnezeu doboara toate obstacolele

O alta marturie foarte interesanta la una din campaniile care le-am facut in orasul Piatra Neamt si prin care l-am slavit pe Domnul pentru lucrul asta.

Este vorba de o familie care locuia foarte aproape de biserica, de locul unde era adunarea si fratele care ma gazduia vorbise deja cu femeia aceasta, o intalnise pe drum spre casa caci se intorcea de la piata. Ea i-a dat permisiunea ca poate fi vizitata. Dupa ce am terminat alte vizite in alte zone ne-am dus la casa acestei femei si cand am ajuns la ea acasa a iesit fiica si a zis ca mama ei nu se simte bine si ca nu poate sta de vorba  si poate daca va fi posibil alta data, dar nu stie cand. Am zis “bine, noi am venit pentru ca dansa si-a exprimat dorinta ca sa fie vizitata si din cauza am venit, dar daca asa situatia noi ne retragem.” Am plecat de acolo, dar gandul mi-a ramas acolo si se vedea pe fata acestei femei care a venit si ne-a spus ca mama ei este bolnava si ca nu se simte bine si ca nu ne poate primi, se simtea in glas ceva suspect. Fara sa vreau mi-am indreptat ochii la fereastra si am vazut ca perdeaua de la fereastra s-a miscat. Toate lucrurile astea puse cap la cap mi-au dat de inteles un lucru, ca fiica acestei femei nu era de acord ca noi sa stam de vorba cu mama ei.

Am inteles lucrul asta si am spus la frate “Frate, haideti aicea in drum langa copacul asta sa inaltam o rugaciune ca Dumnezeu sa lucreze in privinta asta. El poate lucra.” Si am venit inaintea Domnului si ne-am rugat acolo si am plecat. Ce credeti, a doua zi dupa amiaza fiica acestei femei il cauta pe fratele nostru acasa. Era foarte disperata si se simtea in glas asa o disperare, o frica. Ne gandeam ca s-a intamplat ceva rau. Femeia asta de fapt a fost asa de cercetata de Duhul lui Dumnezeu in urma minciunilor pe care ea le-a spus si a atitudinei care a avut-o de respingere si Dumnezeu a lucrat intr-un mod foarte dur cu ea. A zis ca a avut niste vise foarte urate si a fost chinuita in vis si a inteles ca noi trebuie sa stam de vorba cu mama ei. Bun, trebuie sa stam de vorba cu mama dumneavoastra, dar trebuie sa stam de vorba si cu dumneavoastra. Atunci am dat cartile pe fata.

Eu i-am spus tot ce am vazut, toata suspiciunea, si toate semnele care le-am vazut acolo si ea a fost rusinata si a spus ca asa este. “Nu stiu cum v-ati dat seama, probabil ca Dumnezeu v-a facut ca sa va dati seama sa fiti atent la detaliile astea, dar asa a fost. M-am inervat foarte tare cand am auzit ca vin pocaitii sa ne spuna ce vor ei nu stiu ce. Am iesit afara asa nervoasa si cu gandul ca sa va alung, sa va spun vorbe urate, sa va injur, sa va spun ceva asa. Iesind afara usa nu s-a deschis, pana m-am incaltat, pana nu stiu ce, mi-a trecut focul ala de nervi care l-aveam, m-am calmat si v-am spus doar minciuna aia ca mama nu se simte bine, dar mama se simtea bine.” Si bineinteles am intrat in casa si mama ei plangea. Si-a cerut scuze, si-a cerut iertare de la noi ca ne-a pus pe drum, c-am venit degeaba, ca ea a spus una si in realitate s-a intamplat altceva si tot asa. I-am spus sa nu isi mai ceara iertare ca nu s-a intamplat nimic grav deocomdata si slava Domnului ca Domnul a lucrat asa si inseamna ca Dumnezeu are ceva special ca sa-i aduc la cunostinta, inseamna ca Dumnezeu va iubeste pe voi intr-un mod special pentru ca nu s-au intamplat lucrurile astea doar de amorul artei ca sa umple timpul gol al cuiva. Nu, El are ceva sa va spuna, ceva in mod deosebit si personal si uite ce are El sa va spuna.

Si am inceput sa le prezint Evanghelia. In momentul in care am inceput sa prezint Evanghelia si puneam intrebarile astea in mod personal, de exemplu, cat intelegi tu cat te-a iubit Dumnezeu pe tine, pentru ca Biblia spune “atat de mult”, ce inseamna pentru tine “atat de mult”? Inseamna ceva trecator, inseamna ceva asa in graba, sau ceva care nu se poate masura, ceva care a dat tot, ultima picatura de sange, si Isus Hristos a ajuns acolo nu pentru ca El ar fi facut ceva rau ci din cauza ca dumneata ai fost acea persoana care prin pacatele le-ai comis, dumneata si eu, noi amandoi l-am urcat pe Isus Hristos pe cruce. Nu romanii l-au rastignit pe Isus, pacatele pe care eu le-am comis le-au ridicat pe Isus Hristos pe cruce. Si femeia asta a inceput sa planga. A fost foarte interesant ca viata ei s-a regasit in mod perfect in totalitate in ceea ce a auzit din mesajul Evangheliei. Si spunea “asa, asta sunt eu.”

Mama ei a plans tot timpul si a spus ca toata viata ei si-a dorit lucrul asta dar a fost impiedicata, prima data de barbatul ei si barbatul ei s-a dus in vesnicie nemantuit si acum era impiedicata de fiica ei care se ocupa de ea si acuma in momentul in care noi am intrat in casa ei ea a spus “in sfarsit s-a implinit dorinta care am avut-o toata viata.” Va dati seama ce zguduitor si ce grozav este ca toata viata sa ai o dorinta sfanta dupa voia lui Dumnezeu in inima ta si sa vezi cu ochii tai cum esueaza una dupa alta toate ocaziile care ar fi putut sa le aiba pana atuncea. Dar slava Domnului ca Dumnezeu a biruit pana la urma si am reusit sa intram, sa stam de vorba cu ea, sa-i ducem vestea buna a Evangheliei si ea sa-l primeasca pe Domnul Isus Hristos. Ea in momentul in care a inteles perfect despre cine este vorba si ce anume trebuie sa faca a spus “da, eu vreau sa fac lucrul asta.” Nu m-a asteptat s-o intreb eu daca vrea sa faca lucrul asta, nu, ea a spus ca vrea sa faca lucrul asta, vrea sa sa se roage, vrea sa-l primeasca pe Isus Hristos, de aici inainte cu El vreau sa ajung pentru ca daca inchid ochii aicea pe pamant vreau sa-i deschid acolo cu El in vesnicie si vreau sa-l primesc aicea.

A fost foarte interesant ca fiica ei dupa ce mama ei s-a rugat, cu ochii in lacrimi a spus ca si ea vrea sa faca lucrul asta. Din momentul in care a venit afara si practic ne-a alungat spune ca “i s-a infipt in inima ei un regret, o parere de rau, care urma s-o chinuie toata viata daca nu ne cauta si daca nu ne spunea ca mama ei vrea sa vorbeasca cu noi, adica daca nu repara greseala pe care a facut-o cu o zi si ceva inainte.” Asa a ajuns mesajul Evangheliei. A trecut de ultimele obstacole care m-ai stateau in calea acestui mesaj, mesajul cuvintelor lui Dumnezeu si mesajul Evangheliei. Si dragostea lui Dumnezeu a ajuns la aceste doua suflete si ele l-au primit pe Domnul Isus Hristos.

About alisucamyahoocom

Acest blog a fost creat in urma auzirii eperientelor traite de fratele Viorel Savencu in campaniile de evanghelizare la care dansul a participat incepand cu anul 1977. Fratele Viorel ne spune: "Inainte de a incepe povestirea propriu-zisa vreau sa spun cateva cuvinte referitoare la faptele Duhului Sfant in viata credinciosilor. Aceste fapte ale Duhului Sfant nu s-au oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Ele continua in fiecare zi in vietile noastre, a fiecaruia in parte, si cred cu tarie ca Duhul Sfant nu s-a oprit in Cartea Faptele Apostolilor. Aceste fapte, aceste evenimente, aceste minuni, pe care Dumnezeu le face m-am gandit sa le povestesc pentru ca le-am trait efectiv in viata mea, le-am vazut cu ochii mei, cum Dumnezeu lucreaza si am decis lucrul asta in spiritul a ceea ce spune David in Psalmii lui ca "Il voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui." Asta spune el in Psalmul 9. Apoi in Psalmul 145 tot David spune cateva cuvinte foarte interesante legate de lucrul asta. Spune ca "Fiecare neam de om sa laude lucrarile Tale si sa vesteasca ispravile Tale cele mari! Voi spune stralucirea slavita a maretiei Tale si voi canta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea infricosatoare, si eu voi povesti marimea Ta." Aceste marturii din campaniile de evanghelizare demonstreaza, arata, ca Dumnezeu chiar se implica, Dumnezeu chiar lucreaza atunci cand omul lui Dumnezeu se pune la dispozitia Lui.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

